Veçori të vlerësimit në mësimdhënien e gjuhëve të huaja

Authors

  • Laureta Vavla 'Aleksander Xhuvani' University, Elbasan, Albania

Abstract

Testimi i gjuhëve të huaja është duke marrë një rëndësi të veçantë në Shqipëri, por si ndjehen mësuesit e gjuhëve të huaja në lidhje me këtë gjë? Si e perceptojnë, planifikojnë dhe e zbatojnë ata vlerësimin in klasat e tyre? A i përdorin ata më pas rezultatet e marra nga vlerësimi i studentëve të tyre? Nëse po, për çfarë? Synimi i këtij studimi është që t'u jepet një përgjigje këtyre pyetjeve bazuar në përgjigjet e dhëna nga vetë mësuesit. Rezultatet e pyetësorit të përdorur tregojnë se mësuesit duhet t'i kushtojnë më shumë vëmendje instrumenteve të vlerësimit dhe të përdorin më mirë informacionin e marrë përmes vlerësimit të kryer.

Fjalë kyçe: vlerësim, instrument vlerësues, kompetencë gjuhësore.

Downloads

Published

2017-09-24

How to Cite

Vavla, L. (2017). Veçori të vlerësimit në mësimdhënien e gjuhëve të huaja. ANGLISTICUM. Journal of the Association-Institute for English Language and American Studies, 3(12), 44–47. Retrieved from https://anglisticum.org.mk/index.php/IJLLIS/article/view/1512

Issue

Section

Volume 3, No.12, December, 2014