Të nxënët vetërregullues dhe dimensionet e tij, një faktor i rëndësishëm i arritjes shkollore
Abstract
Mësimdhënia me në qendër nxënësin, kërkon prej tij aftësi për të kontrolluar dhe vetërregulluar procesin e të nxënit. Në këtë punim synohet të jepen marrëdhëniet midis këtyre aftësive dhe arritjeve mësimore të nxënësve. Vlerësohen dhe analizohen këto aftësi duke u ndalur në dimensionet më të rëndësishme, si në motivacionin, vendosjen e qëllimeve, metakonjicionin dhe strategjitë e të nxënit, si dhe në kontrollin e sjelljeve të përfshira në të nxënë. Procesi vetërregullues shihet si një proces ciklik, i ndarë në faza që ndikojnë njera-tjetrën dhe që përfshijnë në vetvete aktivitete apo sjellje me natyrë konjitive, motivuese, afektive. Analiza e këtyre dimensioneve në mjediset shkollore si dhe rezultatet e gjetura, tregojnë që ka një korrelacion midis tyre dhe arritjes, pasi nxënësit që i zotërojnë dhe i përdorin këta komponentë, tregojnë arritje më të mira krahasuar me ata që nuk i përdorin. Një tjetër përfundimi i rëndësishëm është se mësuesit duhet të modifikojnë sjelljet në mjediset e të nxënit, të bëhen të vetëdijshëm për rëndësinë e tyre dhe të dinë se këto aftësi mund të zhvillohen dhe t'u mësohen nxënësve. Sot studiuesit diskutojnë mbi qasjet më efektive të instruksionit, që lehtësojnë përvetësimin e strategjive vetërregulluese nga nxënësit.
Fjalët kyçe: të nxënët vetërregullues, rregullimi konjitiv, metakonjicioni, rregullimi motivues, arritjet shkollore.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Declaration/Copyright transfer:
1. In consideration of the undertaking set out in paragraph 2, and upon acceptance by ANGLISTICUM for publication of the manuscript in the Journal, I/We hereby assign and transfer publication rights to ANGLISTICUM, whereas I/We retain the copyright for the manuscript. This assignment provides ANGLISTICUM the sole right and responsibility to publish the manuscript in its printed and online version, and/or in other media formats.
2. In consideration of this assignment, ANGLISTICUM hereby undertakes to prepare and publish the manuscript in the Journal, subject only to its right to refuse publication if there is a breach of the Author’s warranty in paragraph 4 or if there are other reasonable grounds.
3. Editors and the editorial board of ANGLISTICUM are empowered to make such editorial changes as may be necessary to make the Manuscript suitable for publication.
4. I/We hereby acknowledge that: (a) The manuscript submitted is an original work and that I/We participated in the work substantively and thus I/We hereby are prepared to take public responsibility for the work; (b) I/We hereby have seen and approved the manuscript as submitted and that the manuscript has not either been published, submitted or considered for publication elsewhere; (c) The text, illustration, and any other materials included in the manuscript do not infringe upon any existing copyright or other rights of anyone.
5. I/We hereby indemnify ANGLISTICUM and the respective Editors of the Journal as mentioned in paragraph 3, and hold them harmless from any loss, expense or damage occasioned by a claim or suit by a third party for copyright infringement, or any suit arising out of any breach of the foregoing warranties as a result of publication of the manuscript.